Obiectivele sedintelor de meditatie

In aceasta postare vom discuta despre obiectivele pe care sa ni le setam atunci cand vrem sa colaboram cu un profesor pentru pregatire suplimentara.
Chiar daca pe parcursul anului se mai pot schimba aceste obiective, este bine sa pornesti sedintele de pregatire prin a discuta cu profesorul despre obiectivele tale initiale.

Periodic (de preferat lunar) este bine sa cereti un feedback de la profesor, sa vezi ce anume poti imbunatati, sa vezi daca te incadrezi ca si timp in atingerea obiectivelor tale. Nu omite timpul, este un aspect important. 

Un alt aspect foarte important este alegerea profesorului cu care colaboram. Atat nivelul de experienta, competentele sale cat si capacitatea de a se adapta nevoilor tale.  

  Mergeti pe recomandari sau daca nu aveti recenzii de la profesorul ales puteti cere 2-3 date de contact pentru a verifica informatiile. 

    Un alt aspect de care este bine sa tineti cont, este legat de locul unde faceti pregatire. Indicat este ca locul sa fie un spatiu neutru, in care sa nu poti fi distras si in care sa te simti in singuranta. 

Ca profesor, mi-as dori sa sustin sedinte de pregatire pentru performanta sau pentru completarea materiei scolare pentru olimpiade/admiteri. Acesta este, din punctul meu de vedere, rolul sedintelor de pregatire.

Doar ca, treptat au devenit parte importanta din procesul de invatare. 

La polul opus sunt meditatiile contra-cronometru. Nu se poate sa recuperam in 2-3 sedinte 2-3 ani de materie. Asadar prefer sa refuz ceva ce stiu ca nu pot face. 

Concluzia cu care imi doresc sa ramai dupa ce citesti aceste randuri este ca inainte sa incepi colaborarea cu un profesor sa iei o foaie si sa raspunzi la urmatoarele intebari:

De ce vreau sa ma pregatesc la materia respectiva?

  • Unde si cand vreau sa ma pregatesc?
  • Care este nivelul meu actual?
  • La ce nivel imi doresc sa ajung?
  • Cat timp am la dispozitie?
  • Cat timp sunt dispus sa aloc zilnic pentru a ma pregati?

Acestea sunt o parte din principiile dupa care noi functioam si ne ghidam.